2121069427     Χαϊδάρι    

6 λόγοι για να μην ξαναφάτε χοιρινό

Προσοχή, προσοχή! Ετοιμάζετε τη λίστα με τα ψώνια σας για το σούπερ μάρκετ και περίοπτη θέση σε αυτή έχουν το μπέικον και το χοιρινό;

Σας παραθέτουμε 6 λόγους για τους οποίους καλό θα ήταν να αγοράσετε εναλλακτικά προϊόντα για το ψυγείο σας.


1. Είναι γεγονός: Λουκάνικα, μπέικον και όλα τα παράγωγα του χοιρινού, αποθηκεύονται απευθείας στους γοφούς σας. Η κατανάλωση χοιρινών προϊόντων, τα οποία είναι γεμάτα χοληστερόλη και κορεσμένα λιπαρά, αποτελεί έναν σίγουρο τρόπο για να αυξήσετε όχι μόνο την περιφέρειά σας αλλά και τις πιθανότητες να αναπτύξετε επικίνδυνες παθήσεις, όπως καρδιακά προβλήματα, διαβήτη, αρθρίτιδα, οστεοπόρωση, Αλτσχάιμερ, άσθμα, ακόμα και ανικανότητα.

2. Το χοιρινό κρέας είναι πολύ πιο τοξικό από άλλα κρέατα, καθώς απορροφά τις τοξίνες σαν το σφουγγάρι στο λίπος του. Τα γουρούνια αποβάλλουν μόνο το δύο τοις εκατό του ουρικού οξέος και ο συνδετικός ιστός τους είναι πλούσιος σε θείο. Σε αντίθεση με τα υπόλοιπα θηλαστικά, δεν έχουν ιδρωτοποιό αδένα, οπότε είναι αδύνατον να απομακρυνθούν οι τοξίνες και παραμένουν στο σώμα τους.

3. Τα γουρούνια τρώνε τα πάντα: Περιττώματα, σάπια ζώα, αρουραίους. Εν τω μεταξύ, το χοιρινό κρέας έχει διπλάσιο λίπος απ’ ότι για παράδειγμα το βόειο κρέας και είναι εξαιρετικό δύσκολο να αφομοιωθεί από το πεπτικό σύστημα. Σκεφτείτε πως οι αγελάδες με το περίπλοκο πεπτικό τους σύστημα χρειάζονται περισσότερες από 24 ώρες για να χωνέψουν το αγνό χορτάρι που καταναλώνουν, σε αντίθεση με τα γουρούνια που σε 4 μόλις ώρες έχουν χωνέψει την τοξική διατροφή τους, με αποτέλεσμα αυτή να μετατρέπεται σε λίπος.

4. Στην πλειονότητα των περιπτώσεων, εκτρέφονται σε εκβιομηχανισμένες φάρμες υπό τραγικές συνθήκες. Καθ’ όλη τη διάρκεια της ζωής τους υπόκεινται σε φρικτά βασανιστήρια: Υπερβολικός συνωστισμός, ανύπαρκτος εξαερισμός και μικρόβια προκαλούν τόσες ασθένειες στα γουρούνια, που το 70% έχει ήδη πνευμονία όταν καταλήξει στο σφαγείο. Προκειμένου να επιζήσουν στο περιβάλλον αυτό η βιομηχανία κρέατος τα έχει σε συνεχή παροχή αντιβιοτικών. Αυτή η υπερβολή έχει οδηγήσει στην ανάπτυξη των υπερβακτηρίων και σε ανθεκτικά βακτηριακά στελέχη στα αντιβιοτικά. Θυμηθείτε το αυτό την επόμενη φορά που θα θελήσετε να φάτε χοτ ντογκ, μπορεί αυτή σας η συνήθεια να καθιστά τα φάρμακα που σάς δίνει ο γιατρός σε περίπτωση ασθένειας εντελώς αναποτελεσματικά. 

5. Ένα τυπικό σφαγείο σκοτώνει περίπου 1100 γουρούνια την ώρα, γεγονός που καθιστά αδύνατο το να πραγματοποιηθεί ανώδυνος θάνατος. Λόγω της ταχύτητας της παραγωγής, πολλές φορές είναι ακόμα ζωντανά όταν τα ρίχνουν σε δεξαμενές με καυτό νερό.

6. Θανάσιμες επιπτώσεις από το χοιρινό κρέας: Για πολλά χρόνια, η αύξηση στην κατανάλωση χοιρινού κρέατος πάει αγκαλιά με την αντίστοιχη αύξηση στα ποσοστά καρκίνου του ήπατος και κίρρωσης του ήπατος σε όλο τον κόσμο. Μέσα από πολλές έρευνες έχει αποδειχτεί, ότι η συσχέτιση μεταξύ θνησιμότητας από το χοιρινό κρέας και κίρρωσης του ήπατος είναι 0,40 (p <0,05) χρησιμοποιώντας δεδομένα από το 1965, ενώ ανέβηκε στο 0,89 (p <0,01) με δεδομένα από τα μέσα της δεκαετίας του 1970, και έφτασε στο 0,68 (p = 0,003) P = 0,000) με βάση στοιχεία του 2003.  πηγή.https://authoritynutrition.com/is-pork-bad/

Μάθετε περισσότερα για τη σωστή διατροφή και πως μέσω αυτής θα μπορέσετε να έχετε καλύτερη υγεία, φυσική κατάσταση και ευεξία.

Η επιλογή είναι δική σας! Δώστε στον εαυτό σας τα καλύτερα εφόδια για να χτίσει τη ζωή που θέλει και αξίζει!


Αν θέλετε συμβουλές σχετικά για τη διατροφή και το διαιτολόγιο σας, κλείσετε ραντεβού με τη διαιτολόγο - διατροφολόγο Λένια Φραγκίσκου, καλώντας στο 2121069427 ή 6992360395.


Επιμέλεια κειμένου: Αργυρω Μουστάκα Βρεττού 

Γραφιστικά: Ιφιγένεια Ψαρρού

Επικοινωνήστε ώρα

2020 λοιπόν και όπως κάθε νέα χρονιά, τώρα είναι η περίοδος που βάζουμε τους στόχος μας για το νέο έτος!

Στις περισσότερες λίστες θα βρούμε και το "θα ήθελα να έχω σωστότερη, πιο υγιεινή διατροφή και να χάσω λίγα κιλά".

Πριν καταγράψεις τους στόχους σου μην ξεχνάς ότι πρέπει να είναι ρεαλιστικός!

Τις περισσότερες φορές ο ενθουσιασμός μας οδηγεί να βάλουμε υπερβολικά φιλόδοξους στόχους και αυτό μας κάνει πιο επιρρεπείς στο να "τα παρατήσουμε". Ας έχουμε επιτεύξιμους στόχους που θα φέρουν έστω και μικρά αποτελέσματα. Η ευεξία, η απώλεια ακόμα και λίγου βάρους αλλά κυρίως το αίσθημα της επιτυχίας, θα είναι η κινητήριος δύναμη για το επόμενο  βήμα!

Δες μερικά tips που θα σε βοηθήσουν ώστε να μην μείνει στόχος αλλά να γίνει πραγματικότητα:


1. Βρες χρόνο για το πρωινό!  

Ένα πλούσιο σε θρεπτικά συστατικά πρωινό όχι μόνο θα σε γεμίσει ενεργεία αλλά θα σε αποτρέψει από τα τσιμπολογήματα  ενώ ταυτόχρονα θα ενεργοποιήσει τον μεταβολισμό σου για απώλεια βάρους.

2. Μείωσε την πρόσληψη ζάχαρης

Προσπάθησε να ελαττώσεις τη ζάχαρη - όσο και αν η αρχή είναι δύσκολη το αποτέλεσμα θα σε αποζημιώσει! Δες το δείκτη της ζυγαριάς να κατεβαίνει και την ενέργεια σου και την υγεία σου να εκτοξεύονται!

3. Πιες πιο πολύ νερό!

Κάνε το νερό σου σύμμαχο στην προσπάθεια σου να χάσεις βάρος και να παραμείνεις υγιής. Είναι πολύτιμο για όλα τα ζωτικά σου όργανα και για την ενεργοποίηση του μεταβολισμού σου. Μην ξεχνάς ότι πολλές φορές το αίσθημα της πείνας που νιώθεις είναι στην πραγματικότητα δίψα!

4. Σταμάτησε το αλκοόλ

Αντικατέστησε το βλαβερό για την υγεία σου αλκοόλ με χυμούς ή αναψυκτικά χωρίς προσθήκη ζάχαρης. Σε καμία περίπτωση το αλκοόλ δεν σε βοηθάει πραγματικά να περάσεις καλά αλλά το να μην πιεις αλκοόλ σίγουρα βοηθάει το σώμα σου να παραμείνει υγιές, να μειώσεις τους πονοκεφάλους, να έχεις όμορφο δέρμα και να μην επιβαρυνθείς με επιπλέον θερμίδες

5. Προσπάθησε να τρως λιγότερο απ' έξω

Αν και πολλές φόρες αποτελεί την εύκολη λύση μην ξεχνάς ότι επιλέγοντας έτοιμα γεύματα (ακόμα και προτιμάς υγιεινά πιάτα) ποτέ δεν μπορείς να είσαι σίγουρος για την ποιότητα των πρώτων υλών και την διαδικασία μαγειρέματος. Επιπλέον οι άπειρες λαχταριστές επιλογές του μενού αυξάνουν την πιθανότητα να παρασυρθείς και να καταναλώσεις πολύ μεγαλύτερες ποσότητες.

6. Μαγείρεψε περισσότερο νόστιμα και υγιεινά

Θα βρεις χιλιάδες συνταγές για να εμπλουτίσεις τις μαγειρικές σου ικανότητες με υγιεινά υλικά, πρωτότυπους συνδυασμούς και απολαυστική γεύση

7. Αύξησε την σωματική άσκηση

Μια πολύ καλή ιδέα είναι να ξεκινήσεις μία νέα δραστηριότητα που θα σε απομακρύνει από την καθιστική ζωή. Ατομικές ή ομαδικές, σε κλειστό ή ανοιχτό χώρο, ήπιες ή πιο ενεργητικές οι επιλογές είναι τόσες πολλές που σίγουρα θα βρεις μία να ταιριάζει σε εσένα και να ενταχθεί στη ρουτίνα σου.

8. Μικρές αλλά σημαντικές αλλαγές στην  καθημερινότητα σου θα σε βοηθήσουν να επιτύχεις το στόχο σου χωρίς να στερηθείς καθόλου. Για παράδειγμα, προτίμησε:

- χειροποίητες μπάρες δημητριακών αντί αυτές του εμπορίου

- φυσικούς χυμούς  λαχανικών και φρούτων αντί αναψυκτικά

- χειροποίητο ποπ κορν αντί γαριδάκια και πατατάκια

- γιαούρτι με φρούτα και ξηρούς καρπούς αντί γλυκά επιδόρπια

- Τσάι ή κακάο αντί ρόφημα σοκολάτας

Ο καθένας ξέρει πως οραματίζεται τον εαυτό του και τα διατροφικά όρια του, αλλά ένας ειδικός μπορεί να βοηθήσει και στην ισορροπία αλλά και στη δέσμευση πίσω από το κάθε στόχο.

Αν θέλετε συμβουλές σχετικά με τη διατροφή και το διαιτολόγιο σας, κλείσετε ραντεβού με τη διαιτολόγο - διατροφολόγο Λένια Φραγκίσκου, καλώντας στο 2121069427 ή 6992360395.