2121069427     Χαϊδάρι    

Κολατσιό στο σχολείο: Υγιεινό και πεντανόστιμο σε λίγα λεπτά!

https://static.builder-assets.com/var/m_6/67/678/24057/355982-354434-logo-new1-6512b.w250.h250-c20ad.png
Συμβουλές για να φτιάξετε ένα τέλειο lunchbox

Το να ετοιμάζετε καθημερινά ταπεράκια με το κολατσιό των παιδιών, δεν είναι και το πιο εύκολο πράγμα στον κόσμο. Χρειάζεται χρόνο, φαντασία και προγραμματισμό. Και δυστυχώς, το ότι τα ετοιμάζετε δε σημαίνει ότι θα τα φάνε κιόλας.
Φυσικά, αυτό δε σημαίνει ότι θα γεμίσετε το lunchbox των παιδιών σας με αγορασμένα μπισκότα, σοκολάτες και πίτσα. Ακολουθούν τρεις βασικές συμβουλές για το πώς να φτιάξετε ένα θρεπτικό κολατσιό, το οποίο τα παιδιά σας θα ανυπομονούν να το δοκιμάσουν!

image-355983-lunchboxlenia1.1-c51ce.jpg
Συμβουλή #1: Φτιάξτε το lunchbox μαζί με τα παιδιά σας!
Δώστε στα παιδιά σας υγιεινές επιλογές από κάθε κατηγορία τροφίμων και αφήστε τα να διαλέξουν εκείνα για το τι θα περιλαμβάνει το τάπερ τους. Αν ξεκινάτε την προετοιμασία τις Κυριακές, συσκευάστε χωριστά φρούτα, λαχανικά, δημητριακά και πρωτεϊνη, τοποθετήστε τα σε καλάθια και αφήστε τα να διαλέξουν ένα από κάθε καλάθι.

-Πάρτε τα παιδιά σας μαζί όταν πηγαίνετε για ψώνια και επιτρέψτε τους να έχουν άποψη για το τι να ψωνίσετε. Αφήστε τα να διαλέξουν φρούτα και λαχανικά που θα ήθελαν να δοκιμάσουν.
-Βρείτε ένα βολικό μέρος όπου θα μπορείτε όλοι μαζί να περνάτε χρόνο φτιάχνοντας το lunchbox. Καθιερώστε το σαν μέρος της ρουτίνας των παιδιών.
image-355983-lunchboxlenia1.1-c51ce.jpg

 Συμβουλή #2: Κάντε το φαγητό πιο..διασκεδαστικό!

-Χρησιμοποιήστε κουπάτ για να κόψετε σε χαριτωμένα σχέδια το ψωμί, τα λαχανικά, το τυρί, τα αλλαντικά, τα φρούτα.

-Φτιάξτε σχέδια, βάλτε χρώματα, αφήστε ακόμα και αυτοκόλλητα για να κάνετε το διάλειμμα του φαγητού ακόμα πιο ενδιαφέρον. Δώστε στα παιδιά σας κάτι να ανυπομονούν!

Συμβουλή #3: Φτιάξτε τα δικά σας σνακ-περιορίστε τις επεξεργασμένες τροφές.

Τα μικρά ενδιάμεσα γεύματα είναι πολύ σημαντικά για την ανάπτυξη των παιδιών, καθώς βοηθούν στη διατήρηση της ενέργειάς τους. Έτοιμα συσκευασμένα σνακ μοιάζουν εύκολη λύση αλλά συνήθως στερούνται βασικών θρεπτικών συστατικών και μπορεί να έχουν μεγάλη περιεκτικότητα σε ζάχαρη, αλάτι και κορεσμένα λίπη. Ελέγξτε τα συστατικά των γευμάτων των παιδιών σας φτιάχνοντάς τα εσείς οι ίδιοι.
Μερικές ιδέες: μπάρες δημητριακών χωρίς ζάχαρη ,φρουτοσαλάτα, γιαούρτι με ξηρούς καρπούς, smoothie, αλμυρά cupcake (προσοχή στο αλάτι) , τοστ με πολύσπορο ψωμί, τυρί και λαχανικά , μπισκότα πολυδημητριακών σαν σάντουιτς και στη μέση μέλι με ταχίνι , φυστικοβούτυρο ή αμυγδαλοβούτυρο , χουρμάδες κομμένοι στη μέση και μέσα ταχίνι και καρύδια , φρούτο , μια χούφτα ξηρούς καρπούς και αποξηραμένα φρούτα , ένα κομμάτι σπιτική σπανακόπιτα ή οποιαδήποτε άλλη σπιτική πίτα , αυγό, μια φέτα πολύσπορο ψωμί και  sticks λαχανικων,  pancake  , τσουρέκι.
Καλή σχολική χρονιά!


Αν θέλετε να λαμβάνετε συμβουλές για διατροφή και καλύτερη υγεία, νέα για προσφορές και διαγωνισμούς, συνταγές και free printables, εγγραφείτε στο newsletter μας.

Καλή σας όρεξη!

Αν θέλετε συμβουλές σχετικά με τη διατροφή και το διαιτολόγιο σας, κλείσετε ραντεβού με τη διαιτολόγο - διατροφολόγο Λένια Φραγκίσκου, καλώντας στο 2121069427 ή 6992360395.