2121069427     Χαϊδάρι    

Κολατσιό στο σχολείο: Υγιεινό και πεντανόστιμο σε λίγα λεπτά!

https://static.builder-assets.com/var/m_6/67/678/24057/355982-354434-logo-new1-6512b.w250.h250-c20ad.png
Συμβουλές για να φτιάξετε ένα τέλειο lunchbox

Το να ετοιμάζετε καθημερινά ταπεράκια με το κολατσιό των παιδιών, δεν είναι και το πιο εύκολο πράγμα στον κόσμο. Χρειάζεται χρόνο, φαντασία και προγραμματισμό. Και δυστυχώς, το ότι τα ετοιμάζετε δε σημαίνει ότι θα τα φάνε κιόλας.
Φυσικά, αυτό δε σημαίνει ότι θα γεμίσετε το lunchbox των παιδιών σας με αγορασμένα μπισκότα, σοκολάτες και πίτσα. Ακολουθούν τρεις βασικές συμβουλές για το πώς να φτιάξετε ένα θρεπτικό κολατσιό, το οποίο τα παιδιά σας θα ανυπομονούν να το δοκιμάσουν!

image-355983-lunchboxlenia1.1-c51ce.jpg
Συμβουλή #1: Φτιάξτε το lunchbox μαζί με τα παιδιά σας!
Δώστε στα παιδιά σας υγιεινές επιλογές από κάθε κατηγορία τροφίμων και αφήστε τα να διαλέξουν εκείνα για το τι θα περιλαμβάνει το τάπερ τους. Αν ξεκινάτε την προετοιμασία τις Κυριακές, συσκευάστε χωριστά φρούτα, λαχανικά, δημητριακά και πρωτεϊνη, τοποθετήστε τα σε καλάθια και αφήστε τα να διαλέξουν ένα από κάθε καλάθι.

-Πάρτε τα παιδιά σας μαζί όταν πηγαίνετε για ψώνια και επιτρέψτε τους να έχουν άποψη για το τι να ψωνίσετε. Αφήστε τα να διαλέξουν φρούτα και λαχανικά που θα ήθελαν να δοκιμάσουν.
-Βρείτε ένα βολικό μέρος όπου θα μπορείτε όλοι μαζί να περνάτε χρόνο φτιάχνοντας το lunchbox. Καθιερώστε το σαν μέρος της ρουτίνας των παιδιών.
image-355983-lunchboxlenia1.1-c51ce.jpg

 Συμβουλή #2: Κάντε το φαγητό πιο..διασκεδαστικό!

-Χρησιμοποιήστε κουπάτ για να κόψετε σε χαριτωμένα σχέδια το ψωμί, τα λαχανικά, το τυρί, τα αλλαντικά, τα φρούτα.

-Φτιάξτε σχέδια, βάλτε χρώματα, αφήστε ακόμα και αυτοκόλλητα για να κάνετε το διάλειμμα του φαγητού ακόμα πιο ενδιαφέρον. Δώστε στα παιδιά σας κάτι να ανυπομονούν!

Συμβουλή #3: Φτιάξτε τα δικά σας σνακ-περιορίστε τις επεξεργασμένες τροφές.

Τα μικρά ενδιάμεσα γεύματα είναι πολύ σημαντικά για την ανάπτυξη των παιδιών, καθώς βοηθούν στη διατήρηση της ενέργειάς τους. Έτοιμα συσκευασμένα σνακ μοιάζουν εύκολη λύση αλλά συνήθως στερούνται βασικών θρεπτικών συστατικών και μπορεί να έχουν μεγάλη περιεκτικότητα σε ζάχαρη, αλάτι και κορεσμένα λίπη. Ελέγξτε τα συστατικά των γευμάτων των παιδιών σας φτιάχνοντάς τα εσείς οι ίδιοι.
Μερικές ιδέες: μπάρες δημητριακών χωρίς ζάχαρη ,φρουτοσαλάτα, γιαούρτι με ξηρούς καρπούς, smoothie, αλμυρά cupcake (προσοχή στο αλάτι) , τοστ με πολύσπορο ψωμί, τυρί και λαχανικά , μπισκότα πολυδημητριακών σαν σάντουιτς και στη μέση μέλι με ταχίνι , φυστικοβούτυρο ή αμυγδαλοβούτυρο , χουρμάδες κομμένοι στη μέση και μέσα ταχίνι και καρύδια , φρούτο , μια χούφτα ξηρούς καρπούς και αποξηραμένα φρούτα , ένα κομμάτι σπιτική σπανακόπιτα ή οποιαδήποτε άλλη σπιτική πίτα , αυγό, μια φέτα πολύσπορο ψωμί και  sticks λαχανικων,  pancake  , τσουρέκι.
Καλή σχολική χρονιά!


Αν θέλετε να λαμβάνετε συμβουλές για διατροφή και καλύτερη υγεία, νέα για προσφορές και διαγωνισμούς, συνταγές και free printables, εγγραφείτε στο newsletter μας.

Καλή σας όρεξη!

2020 λοιπόν και όπως κάθε νέα χρονιά, τώρα είναι η περίοδος που βάζουμε τους στόχος μας για το νέο έτος!

Στις περισσότερες λίστες θα βρούμε και το "θα ήθελα να έχω σωστότερη, πιο υγιεινή διατροφή και να χάσω λίγα κιλά".

Πριν καταγράψεις τους στόχους σου μην ξεχνάς ότι πρέπει να είναι ρεαλιστικός!

Τις περισσότερες φορές ο ενθουσιασμός μας οδηγεί να βάλουμε υπερβολικά φιλόδοξους στόχους και αυτό μας κάνει πιο επιρρεπείς στο να "τα παρατήσουμε". Ας έχουμε επιτεύξιμους στόχους που θα φέρουν έστω και μικρά αποτελέσματα. Η ευεξία, η απώλεια ακόμα και λίγου βάρους αλλά κυρίως το αίσθημα της επιτυχίας, θα είναι η κινητήριος δύναμη για το επόμενο  βήμα!

Δες μερικά tips που θα σε βοηθήσουν ώστε να μην μείνει στόχος αλλά να γίνει πραγματικότητα:


1. Βρες χρόνο για το πρωινό!  

Ένα πλούσιο σε θρεπτικά συστατικά πρωινό όχι μόνο θα σε γεμίσει ενεργεία αλλά θα σε αποτρέψει από τα τσιμπολογήματα  ενώ ταυτόχρονα θα ενεργοποιήσει τον μεταβολισμό σου για απώλεια βάρους.

2. Μείωσε την πρόσληψη ζάχαρης

Προσπάθησε να ελαττώσεις τη ζάχαρη - όσο και αν η αρχή είναι δύσκολη το αποτέλεσμα θα σε αποζημιώσει! Δες το δείκτη της ζυγαριάς να κατεβαίνει και την ενέργεια σου και την υγεία σου να εκτοξεύονται!

3. Πιες πιο πολύ νερό!

Κάνε το νερό σου σύμμαχο στην προσπάθεια σου να χάσεις βάρος και να παραμείνεις υγιής. Είναι πολύτιμο για όλα τα ζωτικά σου όργανα και για την ενεργοποίηση του μεταβολισμού σου. Μην ξεχνάς ότι πολλές φορές το αίσθημα της πείνας που νιώθεις είναι στην πραγματικότητα δίψα!

4. Σταμάτησε το αλκοόλ

Αντικατέστησε το βλαβερό για την υγεία σου αλκοόλ με χυμούς ή αναψυκτικά χωρίς προσθήκη ζάχαρης. Σε καμία περίπτωση το αλκοόλ δεν σε βοηθάει πραγματικά να περάσεις καλά αλλά το να μην πιεις αλκοόλ σίγουρα βοηθάει το σώμα σου να παραμείνει υγιές, να μειώσεις τους πονοκεφάλους, να έχεις όμορφο δέρμα και να μην επιβαρυνθείς με επιπλέον θερμίδες

5. Προσπάθησε να τρως λιγότερο απ' έξω

Αν και πολλές φόρες αποτελεί την εύκολη λύση μην ξεχνάς ότι επιλέγοντας έτοιμα γεύματα (ακόμα και προτιμάς υγιεινά πιάτα) ποτέ δεν μπορείς να είσαι σίγουρος για την ποιότητα των πρώτων υλών και την διαδικασία μαγειρέματος. Επιπλέον οι άπειρες λαχταριστές επιλογές του μενού αυξάνουν την πιθανότητα να παρασυρθείς και να καταναλώσεις πολύ μεγαλύτερες ποσότητες.

6. Μαγείρεψε περισσότερο νόστιμα και υγιεινά

Θα βρεις χιλιάδες συνταγές για να εμπλουτίσεις τις μαγειρικές σου ικανότητες με υγιεινά υλικά, πρωτότυπους συνδυασμούς και απολαυστική γεύση

7. Αύξησε την σωματική άσκηση

Μια πολύ καλή ιδέα είναι να ξεκινήσεις μία νέα δραστηριότητα που θα σε απομακρύνει από την καθιστική ζωή. Ατομικές ή ομαδικές, σε κλειστό ή ανοιχτό χώρο, ήπιες ή πιο ενεργητικές οι επιλογές είναι τόσες πολλές που σίγουρα θα βρεις μία να ταιριάζει σε εσένα και να ενταχθεί στη ρουτίνα σου.

8. Μικρές αλλά σημαντικές αλλαγές στην  καθημερινότητα σου θα σε βοηθήσουν να επιτύχεις το στόχο σου χωρίς να στερηθείς καθόλου. Για παράδειγμα, προτίμησε:

- χειροποίητες μπάρες δημητριακών αντί αυτές του εμπορίου

- φυσικούς χυμούς  λαχανικών και φρούτων αντί αναψυκτικά

- χειροποίητο ποπ κορν αντί γαριδάκια και πατατάκια

- γιαούρτι με φρούτα και ξηρούς καρπούς αντί γλυκά επιδόρπια

- Τσάι ή κακάο αντί ρόφημα σοκολάτας

Ο καθένας ξέρει πως οραματίζεται τον εαυτό του και τα διατροφικά όρια του, αλλά ένας ειδικός μπορεί να βοηθήσει και στην ισορροπία αλλά και στη δέσμευση πίσω από το κάθε στόχο.

Αν θέλετε συμβουλές σχετικά με τη διατροφή και το διαιτολόγιο σας, κλείσετε ραντεβού με τη διαιτολόγο - διατροφολόγο Λένια Φραγκίσκου, καλώντας στο 2121069427 ή 6992360395.